piątek, 12 kwietnia 2013

Pete Wentz wypowiada się na temat płyty " Dookie"



Basista zespołu Fall Out Boy, wypowiedział, co myśli o płycie " Dookie" Green Day oraz jak ważne było zrozumienie tej płyty w rock n rollu.

" Myślę że dla mnie to był niesamowity pomysł, że rock n roll jest podstawą  kontrkultury, a kiedy tracimy to z pola widzenia, to jestem nieszczęśliwy, nie byłoby  nas tutaj, gdyby nie  było na pewno zespołów rock'n'roll i niektórych momentów.Dla mnie to było [ Green Day ] Dookie. To było naprawdę ważne dla mnie, aby zrozumieć, że można zrobić to tak, jak chcesz.Każdy to ma.Mam nadzieję, Że ta płyta jest dla wielu z nas.Możesz czuć, jak to zrobić  i odnosić się, że wszystko jest Ok, aby było trochę różnie i dziwnie. "
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Eyeliner Basket Case będzie w Polsce !

Mamy dobrą wiadomość,zwłaszcza dla płci damskiej ;) - jak podaje Sephora, w Polsce będą dostępne eyelinery od BJ i Kat Von D. Niestety nie...