sobota, 21 września 2013

Dziękuję wam, że jesteście z nami :)

Ci którzy uważnie śledzą nas, to wiedzą że 2 września 2013 obchodziliśmy pierwszą rocznicę założenia naszego fan-page :)
Pamiętam że początki były trudne, ponieważ prawie każdy sceptycznie podchodził do tego pomysłu, mówiąc- wiesz ile jest tego ? Ale przeglądając różne właśnie strony na fb, nie znalazłam takie które by dostarczali fanom newsy, ciekawostki itd na temat zespołu,nie powiem  że inne są gorsze - ale samo dodawanie zdjęć czy jakiś krótkich wpisów, fani nie mogli być bliżej zespołu. Dlatego bez chwili zastanowienia stworzyłam fan-page wraz z kolegą, gdzie ciężko pracowaliśmy na nasz mały sukces. Po niedługim czasie, powstał blog gdzie zaczęłam tłumaczyć i pisać dłuższe i mam nadzieję ciekawsze newsy. Po odejściu kolegi, nie załamałam się, tylko postanowiłam szukać innych adminów i ku mojej radości znalazłam dwie dziewczyn które mają wielkie ambicje  i mi pomagają :)
Nie będę się rozpisać, by was zanudzić na śmierć - ale dziękuję wam że wspieraliście nas od samego początku :)
A wy jak wspominacie początki fan-pagu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Eyeliner Basket Case będzie w Polsce !

Mamy dobrą wiadomość,zwłaszcza dla płci damskiej ;) - jak podaje Sephora, w Polsce będą dostępne eyelinery od BJ i Kat Von D. Niestety nie...