środa, 9 stycznia 2013

Mike o swojej matce


Na oficjalnym instagramie Mike’a pojawił się wpis dotyczący śmierci jego biologicznej matki.

" Dziś opłakujemy stratę „Carol Alba Rowland”, mojej biologicznej matki! Jak wiele z was wie, byłem adoptowany. Przez ostatnie dziesięć lat szukałem jej z pomocą dobrego przyjaciela, tylko po to, by spotkać ją na miesiąc przed jej odejściem! Miałem szczęście przeżyć tą chwilę tak nierealną, jaką była. Ironia tego życia nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, jako że byliśmy sąsiadami przez całe moje życie! Mogliśmy wypić razem kawę, wypalić papierosa, wymienić uśmiechy. Była piękną kobietą z wielkim uśmiechem, gorącym temperamentem i ciepłym sercem. Będę za nią tęsknił tak jak wcześniej, tylko teraz z kilkoma wspomnieniami i obrazem, który zostanie w moim sercu. Kocham cię, mamo!!! "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Eyeliner Basket Case będzie w Polsce !

Mamy dobrą wiadomość,zwłaszcza dla płci damskiej ;) - jak podaje Sephora, w Polsce będą dostępne eyelinery od BJ i Kat Von D. Niestety nie...